Wij streven ernaar met u een goede en langdurige relatie op te bouwen en staan dan ook open voor uw suggesties. Heeft u vragen en/of opmerkingen, doet u ons dan een genoegen en meld het ons!
Bij het eerste bezoek graag een identiteitsbewijs en uw verzekeringspasje meebrengen.
U kunt binnen onze openingstijden telefonisch contact opnemen met de praktijk. Wij streven ernaar u te allen tijde te woord te staan. Als wij echter in behandeling zijn, kunnen wij uw oproep niet direct beantwoorden. U kunt dan een voicemail bericht achterlaten en zullen wij zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
U kunt de praktijk tevens bereiken door het versturen van een e-mail of een Whatsapp bericht.
Wij zijn aangesloten bij factoringsbedrijf Infomedics. Infomedics verstuurt en incasseert rekeningen voor de zorg die u heeft gehad in opdracht van de praktijk. Zij voldoen hierbij aan alle (privacy) wet- en regelgeving.
Infomedics mag, als dit mogelijk is, uw rekening declareren bij uw zorgverzekeraar. U ziet een eventuele vergoeding en te betalen bedrag terug op de rekening. Het is raadzaam vooraf uw polisvoorwaarden te raadplegen, zodat u weet of u in aanmerking komt voor een vergoeding.
Kinderen tot en met 17 jaar krijgen alle mondzorgbehandelingen vergoed vanuit de basisverzekering.
Bij verhindering van de afspraak wordt u verwacht minstens 48 uur van te voren af te zeggen. Als de afspraak niet op tijd wordt geannuleerd zijn wij helaas genoodzaakt kosten in rekening te brengen.
1e keer niet nagekomen €35,00
2e keer niet nagekomen €75,00
3e keer niet nagekomen, volledige behandeling wordt in rekening gebracht
Bij elke patiënt nemen wij een gezondheidsvragenlijst af. Alle vragen op de lijst hebben betrekking op de mond, uw gezondheid en eventueel medicijngebruik. Deze lijst gebruiken wij om eventuele risico’s uit te sluiten en om zo nodig hier rekening mee te kunnen houden tijdens de behandeling. Als er veranderingen plaatsvinden in uw algehele gezondheid bent u verplicht deze wijzigingen door te geven aan uw behandelaar. U draagt zelf de verantwoording als wij niet geheel op de hoogte zijn van uw gezondheidstoestand.
Bent u ergens ontevreden over, of heeft u een klacht over onze zorg? We gaan graag met u in gesprek en op zoek naar een oplossing.
Wilt of kunt u de klacht niet bespreekbaar maken met ons, of wenst u onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kunt contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waar we zijn aangesloten om onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen.
Heeft u uw klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past.
Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met u op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt.
Wilt u advies over hoe u om kunt gaan met een situatie waar u ontevreden over bent? Ook dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. U start dan nog geen procedure op.
Geef uw klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. U kunt ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl. Weet u niet welke klachtenprocedure voor u geldt? Ook daar kan Klachtenportaal Zorg u mee helpen.
Het doel blijft het oplossen van onvrede en klachten.